2/9/13

Fanny & Alexander

Jag fyllde år. Spenderade hela dagen i skolan och sen på teatern. Kunde verkligen inte få en bättre födelsedag! Fast i år sjöng folk för mig och det kändes... pinsamt? Jag hatar att vara uppmärksammad så.

Hur som helst. Jag höll på att gå sönder inombords. Av glädje och lycka. Men jag blev rädd ett par gånger också. Otroligt bra föreställning. Jag håller fortfarande på att gå sönder så fort jag tänker på det.

Har nu i alla fall bokat en biljett till Sound of Music. Den här gången är det förhoppningsvis Robin Keller som Kapten von Trapp då. Sist var han sjuk när vi såg Sound of Music. Men i Fanny & Alexander var han med. Helt underbart.

Och idag efter att jag har vaknat så måste jag göra mig i ordning och åka in till stan! Där ska det hända lite saker och sen åker vi hem till mig och sover här. Alla som är bjudna. Det blir underbart. Livet är bra! Och jag längtar tills vi har ett manus och jag kan börja spela.

1 comment:

  1. GRATTIS!!!!!!!!
    Vad roligt! :D Hoppas du får en god fortdättning på födelsedagen! ;)



    ReplyDelete